среда, 29. април 2015.

Nadjije Menz: Kako sam izlecila kilu i strunu zeluca manuelnim masazama

Na tretmanima kod sarajevske bioenergičarke Nizame Arslan zatekli smo Nađije Menz-Hodžić, veselu i prijatnu Varešanku. Kaže, sada je vesela, ali samo pre nekoliko dana bila je iscrpljena i bezvoljna. Ona je samo još jedna u nizu koja se želudačnih problema rešila na Nizaminim tretmanima.
Pre tri meseca, zbog stresa, brige i, kako kaže određenih problema, Nađije je počela da oboleva. Prvo su počeli problemi sa stomakom.

-  Nekada sam bila jako vesela žena, ali sam postajala sve nervoznija. Mučila me nesanica. Šta god bih pojela, stajalo bi u stomaku kao kamen. Stomak se nadimao i nekada me hvatala strašna mučnina – žali se.
-    Stanje se iz dana u dan pogoršavalo. Kada sam slučajno jedne prilike čitala članak o Nizami, pozvala sam je. Na prvi tretman sam došla šestog januara ove godine. Nizama je rekla kako je želudac jako zapuštan. Bio je uveličan, pomeren prema plućima, imala sam kilu na jednjaku – kaže Nađije.
Mi smo je zatekli na desetom tretmanu. Njeno zdravstveno stanje sada je, tvrdi, puno bolje.- Želudac je vraćen na mesto. Kila se povukla. Nisam više nervozna. Mirno spavam. Nemam problema sa kiselinom želuca i nesanicom. Posle jela sada je sve uredu. Nestala je težina iz stomaka. Prestala su i nadimanja u učestali vetrovi. Super se osećam. Samo da ste videli koliki mi je stomak bio. Ovo je sada odlično – presretna je Nađije dok hvali Nizamin rad.
Nađije će trebati uraditi još nekoliko tretmana kako bi bila potpuno dobro. Stres je i kod nje odigrao glavnu ulogu. Želudac je bio u katastrofalnom stanju. Kila na jednjaku bila je bolna. Čim bih je dirnula, Nađije bi skakala. Sada je kila nestala. Po ko zna koji put naglašavam da se ovakvi problemi mogu liječiti. Kila nije neizlječiva kako mnogi govore – tvrdi Nizama.

Нема коментара:

Постави коментар